Vid årsmötet valdes en ny styrelse för Baståsens Ridklubb och vi är både stolta och förväntansfulla inför året som kommer.

Vi går in i 2026 med en gemensam ambition:

att skapa en trygg, engagerande och utvecklande miljö för våra barn, ungdomar och vuxna medlemmar.

 

Årets styrelse består av:

Ordförande: Ricard Stahre

Kassör: Lotta Rörick

Sekreterare: Malin Abramsson

Ledamöter: Johanna Liljestam, Åsa Rindfalk, Sofia Forsström

Suppleanter: Jenny Andersson, Therese Andersson, Jennifer Högberg

 

Vår riktning framåt

Vi vill arbeta med:

Tydlig och öppen kommunikation

Stark gemenskap och föreningskänsla

Trygghet och respekt i stallet

Hållbar utveckling, både ekonomiskt och ideellt

Vi tror på att göra det här tillsammans.

En förening är aldrig starkare än sitt engagemang, och vi är så glada för alla som vill vara med och bidra.

 

Hör av dig!

Har du idéer, tankar eller vill engagera dig?

Tveka inte att kontakta oss. Vi finns här för föreningen och för er medlemmar.

Nu ser vi fram emot ett fantastiskt 2026 på Baståsen!

/ Styrelsen, Baståsens Ridklubb