
Vid årsmötet valdes en ny styrelse för Baståsens Ridklubb och vi är både stolta och förväntansfulla inför året som kommer.
Vi går in i 2026 med en gemensam ambition:
att skapa en trygg, engagerande och utvecklande miljö för våra barn, ungdomar och vuxna medlemmar.
Årets styrelse består av:
Ordförande: Ricard Stahre
Kassör: Lotta Rörick
Sekreterare: Malin Abramsson
Ledamöter: Johanna Liljestam, Åsa Rindfalk, Sofia Forsström
Suppleanter: Jenny Andersson, Therese Andersson, Jennifer Högberg
Vår riktning framåt
Vi vill arbeta med:
Tydlig och öppen kommunikation
Stark gemenskap och föreningskänsla
Trygghet och respekt i stallet
Hållbar utveckling, både ekonomiskt och ideellt
Vi tror på att göra det här tillsammans.
En förening är aldrig starkare än sitt engagemang, och vi är så glada för alla som vill vara med och bidra.
Hör av dig!
Har du idéer, tankar eller vill engagera dig?
Tveka inte att kontakta oss. Vi finns här för föreningen och för er medlemmar.
Nu ser vi fram emot ett fantastiskt 2026 på Baståsen!
/ Styrelsen, Baståsens Ridklubb