Med start torsdag 11/12 kommer vi under en vecka att erbjuda föräldrar, syskon, kompisar, grannar och kollegor möjligheten att ta ridborgarmärket.

Elever som ännu inte tagit märket kommer att få möjlighet att ta märket på sin lektion.

200 meter i skritt med ledare för 50kr och man får med sig ett fint märke hem och titeln ridborgare