Direkt efter julhoppet finns möjlighet att hoppa banan med käpphäst, rosett till alla felfria
Därefter fikar vi tillsammans, korv med bröd finns till försäljning ☕🌭
Efter fikat får alla, stor som liten, delta i vårat luciatåg till musik, ju fler vi är desto roligare, självklart får man delta på käpphäst om man vill 🎅🤶
Vi avslutar dagen med julklappsbyte för dom som vill (man köper själv ett paket för cirka 50kr och lägger i tomtens säck, vid dagens slut drar man ett nytt paket ur säcken) 🎅
Under julfesten kommer det också att finnas möjlighet att ta ridborgarmärket, 200 meter i skritt med ledare för 50kr. ALLA får delta så bjud med syrran, grannen, gammelmormor och bästisen ♥️
Vi ses väl på lördag?!