Direkt efter julhoppet finns möjlighet att hoppa banan med käpphäst, rosett till alla felfria
Därefter fikar vi tillsammans, korv med bröd finns till försäljning 

Efter fikat får alla, stor som liten, delta i vårat luciatåg till musik, ju fler vi är desto roligare, självklart får man delta på käpphäst om man vill 

Vi avslutar dagen med julklappsbyte för dom som vill (man köper själv ett paket för cirka 50kr och lägger i tomtens säck, vid dagens slut drar man ett nytt paket ur säcken) 
Under julfesten kommer det också att finnas möjlighet att ta ridborgarmärket, 200 meter i skritt med ledare för 50kr. ALLA får delta så bjud med syrran, grannen, gammelmormor och bästisen 
Vi ses väl på lördag?!